نحوه فروش ارز دیجیتال for Dummies

Wiki Article

پس از ساخت حساب در بایننس، حالا برای امنیت بیشتر باید تأیید هویت دو عاملی را فعال کنید.

برای منی که به جز مراحل خرید و فروش ارز که تازه یاد گرفته ام و میخواهم خرید و فروش ارز رو شروع کنم چه توصیه ای میکنید

ابتدا سطح علمی خودرا ارتقاء دهید و در شروع کار از محیط آزمایشی استفاده کنید پس از کسب تجربه در محیط دمو با مبالغ کم وارد معاملات اصلی شوید

شما می‌توانید یکی از انواع مختلف کیف پول را بنا بر سرمایه و تشخیص خود تهیه کنید.

یعنی می‌توانید اتریوم، ریپل یا ترون بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و اتریوم، ریپل یا ترون دریافت کنید.

بنابراین، حتماً از کیف پول‌ خود نسخه پشتیبان (بک‌آپ) بگیرید تا در صورت مفقودی رمز کیف پول یا خراب‌شدن دستگاهی که برنامه روی آن نصب است، بتوانید مبالغ خود را بازیابی کنید. معمولاً کیف پول‌ها برای بک‌آپ به شما یک مجموعه ۱۲ یا ۲۴تایی از کلمات انگلیسی ارائه می‌دهند که باید آنها را در جایی امن یادداشت کنید. در صورت وقوع هرگونه مشکل، با آن کلمات می‌توانید به‌راحتی به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنید.

بدین ترتیب با کمترین اقدامات، از همین لحظه می‌توانید اولین معامله خود را شروع کنید.

شما می‌توانید بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر را از صرافی‌های داخلی هم بخرید.

خرید بیت کوین در کمتر از ۱۰ دقیقه! بیت‌کوینمقاله‌هامنتخب

بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان است و هر روز میلیون‌ها معامله‌گر از سراسر دنیا ارزهای دیجیتال مختلف را در این پلتفرم خریدوفروش می‌کنند یا به‌اصطلاح «ترید ارزهای دیجیتال» انجام می‌دهند.

علاوه بر امکان معامله در وب‌سایت بایننس، این صرافی هم برای موبایل و هم برای کامپیوترهای شخصی اپلیکیشن مخصوص دارد که ترید را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

دوستان ی پرسش درمورد فیلترشکن داشتم ، اگر دو رقم آخر «آی‌پی» یا همون بخش چهارم که متغیر هست صفر تا صد خرید و فروش ارز دیجیتال ، حتما باید یکی باشه یا سه بخش اول مهمه تنها مثلا:

نکته‌ی بسیار مهمی که باید به آن توجه کنید این است که خرید و یا فروش ارز دیجیتال کار زمان‌بری نیست و بسیار سریع انجام می‌شود، اما شما اگر بخواهید از انجام معاملات خود سود کسب کنید باید دانش تحلیلی خود را ارتقا دهید و اطلاعات خود را روزانه بالا ببرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page